سايبان استخر سايبان استخر

سایبان برقی متین

روكش استخر بخريم يا سايبان استخر؟

شايد براي كساني كه الان در مرحله خريد و انتخاب روكش استخر يا سايبان استخر هستند، اين سوال مطرح باشد كه حالا كه داريم هزينه مي كنيم بهتر است روكش استخر بخريم يا سايبان استخر؟ در اين مقاله با ما همراه باشيد تا در مرود خريد روكش يا سايبان استخر شما را راهنمايي كنيم.

روكش استخر يا سايبان استخر؟

 سايبان استخر ها مي توانند علاوه بر موارد فوق يك فضاي كاملاً اختصاصي و پوشيده را در زير خود پديد بياورند كه هم مانع از ديد همسايگان مشرف بر استخر شما شود و هم امكان شناي شما در استخر را در فصول سرد سال فراهم بياورند.

چرا سايبان استخر بخريم؟

نوعي سايبان استخر بسيار مفيد و پر كاربرد و ماندگار توسط شركت سايبان برقي متين توليد مي شود به نام سقف جمع شونده پلي كربنات كه خيلي مناسب براي سايبان استخرها است. جنس سقف جمع شونده اين سايبان استخر از پلي كربنات است و نه شكنندگي شيشه ها را دارد و نه مانند پارچه ها انعطاف پذير است بلكه بسيار محكم و نشكن و صلب و سخت است.

خريد روكش استخر

روكش استخر در شركت سايبان برقي متين به طور كلي در دو نوع روكش استخر متحرك و روكش استخر (ثابت) حبابي وجود دارد. روكش استخر متحرك نيز خود بر دو نوع جنس پارچه پلي اتيلن و جنس پي وي سي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام ويژگي ها و خواص خود را دارد.

 


ادامه مطلب: روكش استخر بخريم يا سايبان استخر؟ 

مطالب پيشنهادي: سايبان مغازه

خدمات و محصولات سايبان متين:

سايبان برقي | پنجره گيوتيني | شيشه گيوتيني | 

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02122361050

02122361051


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/7 ساعت: ۱۷ توسط:saybun :